Bezorgen en afhalen

Verzending via PostNL en Trunkrs

Onze bestellingen worden, met uitzondering van meubels, bezorgd door de pakketdienst van PostNL of Trunkrs. Is de bestelling op voorraad en besteld voor 23:59? Dan wordt het de volgende werkdag thuis bezorgd! Als een bestelling door de brievenbus past, dan wordt deze als brievenbuspakket verstuurd per PostNL. Zodra de bestelling wordt verzonden met de pakketdienst, krijg je automatisch een e-mail van ons met daarin de track & trace code van het pakket. Met deze code kan je de status van het verzendtraject opvragen. Het kan gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat de postbode van PostNL of Trunkrs het pakket bij je aanbiedt. In dat geval zal de postbode allereerst proberen het pakket bij de buren af te leveren. Als ook dit niet lukt dan zal PostNL of Trunkrs het pakket de volgende dag nogmaals bij je aanbieden. 

Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, brengt PostNL of Trunkrs de zending naar het dichtstbijzijnde postkantoor of afhaalpunt. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht middels een briefje in de brievenbus.

Trunkrs snelle bezorgservice

Wanneer je kiest voor de Trunkrs snelle bezorgservice wordt jouw bestelling de volgende werkdag geleverd. Om gebruik te maken van deze service plaats je de bestelling op zondag t/m donderdag voor 23:59 uur. Trunkrs levert alleen op werkdagen. Op zondag besteld = maandag in huis. De Trunkrs snelle bezorgservice kan alleen worden gegarandeerd voor artikelen die op voorraad zijn. Meubels zijn uitgezonderd en worden door de Baby & Tiener Bezorgservice geleverd. De Trunkrs bezorgservice is niet mogelijk op de Waddeneilanden 

Bezorgkosten 

Alle bestellingen boven de €39,- worden gratis bezorgd. De bezorgkosten voor een bestelling onder de €39,- bedragen €4,95. Vrijwel alle artikelen op de website kunnen worden bezorgd in Nederland, België en Duitsland. Meubels en andere zware of grote pakketten worden bezorgd via de Baby & Tiener bezorgservice. 

Gratis afhalen in Megastore Sliedrecht

Wil je jouw bestelling liever afhalen in onze Megastore in Sliedrecht? Dat kan! 

Zodra de bestelling klaar staat, ontvang je van onze klantenservice een e-mail met daarin de factuur welke dient als afhaalbewijs. Met dit document helpen onze kassamedewerkers je graag verder. 

Bezorging van meubels (Baby & Tiener Bezorgservice)

Na het plaatsen van de bestelling, wordt er gewacht tot je bestelling voorradig is. Het kan namelijk zo zijn dat jouw meubels speciaal voor jou besteld moeten worden. Als de bestelling helemaal voorradig is, ontvang je van onze planning een e-mail met een voorgestelde leverdatum. Wij streven er naar om jouw meubels* binnen 10 werkdagen uit te leveren, mits voorradig. De Baby & Tiener Bezorgservice is niet mogelijk op de Waddeneilanden.

Bezorgen op een andere verdieping

We bezorgen je aankoop met plezier op een andere etage dan op de begane grond, maar dan moet er wel een lift aanwezig zijn waar het artikel in past. Als er geen lift aanwezig is of de lift te klein is, dan bezorgen we jouw aankoop op de begane grond. In sommige gevallen ben je verplicht om mee te helpen met tillen van de artikelen.

Zorg voor een obstakelvrije doorgang

De plek waar je de bestelling bezorgd wordt, moet obstakelvrij zijn. Enkele voorbeelden zijn geen traptreden, kasten, of andere zaken die een gemakkelijke doorgang belemmeren. Deurmaten moeten minimaal 185x85 cm zijn. Onze bezorgers moeten genoeg ruimte hebben om de bestelling veilig te kunnen bezorgen (zonder het risico te lopen je eigendommen te beschadigen). 
 

Niet thuis bij levering?

Mocht je niet thuis zijn, zal er een nieuwe bezorgafspraak moeten worden gemaakt. Voor de nieuwe bezorging zal een minimale vergoeding van 50,00 euro in rekening worden gebracht of meer. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. 

 * Bezorgen van showmodellen en magazijnrestanten is helaas niet mogelijk.