Planning

Heb je van onze afdeling Planning een definitieve bezorgdatum doorgekregen, dan kan je één dag voor deze bezorgdatum op deze pagina het levertijdstip opvragen. Vul hieronder het order- of servicenummer in en klik op ‘tijdsindicatie weergeven’. 

Afleveren bestelling 
Het ordernummer van bestellingen die in de winkel zijn geplaatst, bestaat uit een 6-cijferige code. Deze code staat vermeld op de handgeschreven bon (‘bij betalen dit nummer vermelden s.v.p.). Het ordernummer van bestellingen die online zijn geplaatst, bestaat uit een 9-cijferige code. Deze code begint met 100 (voor Nederlandse bestellingen) of 200 (voor Belgische bestellingen).

Afspraak servicemonteur
Heb je een afspraak met een van onze servicemonteurs? Dan heb je een klachtnummer gekregen van de afdeling Service. Deze begint met de letter ‘B’ en ziet er bijvoorbeeld uit als “B170003042”.

 

Let op! Deze tijden blijven indicaties. De tijden kunnen tot de dag voor aflevering nog wijzigen en uiteraard dien je er rekening mee te houden dat onze chauffeurs op de dag zelf te maken kunnen hebben met vertragingen of voor kunnen lopen op schema.


De bezorging van je bestelling via Baby & Tiener bezorgservice

Zodra je bestelling op voorraad is, kunnen wij deze vaak binnen 2 tot 3 weken bezorgen. Onze afdeling planning neemt contact met je op om de definitieve bezorgdatum af te stemmen. Voor bestellingen inclusief montage geldt een langere levertijd. Voor de aflevering van je bestelling dien je wel thuis te zijn zodat er kan worden getekend voor ontvangst. De bezorgkosten zijn afhankelijk van de postcode van het afleveradres en je bestelling. Complete baby- en tienerkamers met een bestelwaarde boven 499,00 euro worden gratis bezorgd in Nederland en België. De bestelling wordt standaard geleverd achter de voordeur. Tegen vergoeding van 25,00 euro is het mogelijk om deze te laten bezorgen op een afwijkende etage.

Voorwaarden

  • Op het moment van aflevering dien je thuis te zijn zodat er kan worden getekend voor ontvangst.
  • Bezorgafspraken kunnen doorgaans kosteloos worden gewijzigd tot 24 uur voor het moment van bezorging.
  • Mocht je niet thuis zijn, zal er een nieuwe afspraak worden gemaakt. Hiervoor zal een vergoeding van 50,00 euro in rekening worden gebracht (exclusief bijkomende bezorgkosten)
  • Voor bezorging op een etage die niet meer dan één etage afwijkt van de begane grond wordt een vergoeding verrekend van 25,00 euro.
  • Wanneer er géén lift aanwezig is en de bestelling toch meer dan één etage hoger afgeleverd dient te worden, ben je verplicht om de bezorger te helpen met het tillen van de pakketten. Ook dan bedraagt de vergoeding 25,00 euro.
  • Bezorging op de Waddeneilanden is niet mogelijk.
  • Zware en/of grote pakketten of grote/dure bestellingen worden altijd bezorgd door de bezorgservice.